Monday, June 11, 2012

moje oblíbené "balerínové" ponožky

Nosíte nějaké "spešl" ponožky? Já vlastním jediné speciální ponožky, a to do balerín.  Nemám totiž ráda nošení bot naboso. Nejenom, že se mi dříve zpotí chodidla, ale hlavním důvodem je ustavičná tvorba puchýřů a otlačenin, kterým s těmito ponožkami hravě předejdu. A protože v šatníku nemám moc barev, což dobře víte, tak je to znát i na odstínech samotných balerínových ponožek :D. Tyto Calzedonia ponožky nosívám často i do dalších nízkých bot, protože nemám ráda, když mám černé boty, ze kterých mi vykukují pruhované červené ponožky :D. Na druhou stranu je pěkné, když je v balerínách vidět zajímavá krajka, která oživí vzhled bot, a tak jeden pár balerín vypadá pokaždé trochu jinak :).
A co vy? Nosíte ponožky do balerín nebo raději chodíte naboso?

No comments:

Post a Comment